Svar på frågor :)

Anonym  om JUST NU :):
Hur högt satsar du? inom ridningen då!

Svar: Har inget speciellt mål eller vill ju gärna komma upp i klasserna med silvia :) För detta året så är de bara till att träna, träna, träna! och skulle vilja komma ut på lokalt så man kan börja nästa år med Reginal kanske? :) De beror ju på hur bra de går! Om man ska se allt i ''stor'' bild så vill jag ändå se till att ha riktigt kul med ponny och såklart tävla och sånt men då jag nog verkligen kommer satsa är isåfall med storhäst :D

Hanna   om JUST NU :):
Vilken ras är din favvo? =D <3333333

Svar: Har ingen speciell eller gillar såklart hollänskt newforest (A) Annars så är de personligheten jag tittar allra först på ! Dom måste sticka ut (tkr jag)
 
Sandra   om JUST NU :):
Hur länge har du ridit? (:

Svar: en fråga som kommer ofta :) hållt på med hästar sen jag var 3-4 år :) och typ när man var så liten så skrittade man ju bara runt på hästarna men då jag verkligen började rida och sånt så var jag kanske 6-7 år , så beror på hur du ser de :D antingen 10 år eller 7 år


mer frågor vill jag ha ? (A)

 

 

 

 

 

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0