´Markarbete`

Idag red jag på gräset ca 50 min ;) och de gick väll bra , kändes fin och jag tränade ungefär samma som igår fast andra övningar ! blev lite studsigt i galoppen ibland och lite stark fast bara ifallom jag slappnade av så blev de en stor skillnad (yy Tänkte typ hela tiden på att nte spänna armen (som jag ändå gjordee ibland ;$ ) och att hålla den vid min sida och till slut gick de jätte bra . tränade även lite ökningar och de gick över förväntan :D Annars så hände inget speciellt .. eller joo.. jag gick med frasse ca 30 min en runda runt = vid åkern , grusvägen , förbi mig och sedan vägen tillbaka :) grusvägen upp till mig är svagt uppför så gjorde 2 intervaller fram och tillbaks (yy så trav upp , skritt ner , trav upp osv !

Nu ska jag äta :) hejjdå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0