Hejj (:

Idag har faktiskt varit en riktigt bra dag , skolan gick hyfsat snabbt och sedan blev det snabbt stallet för hovslagaren skulle komma halv 4 , men sen smsade han att han var sen så han kom nte förrän 10 i 5 ;s fast de gjorde nte så mkt, för mockade och allt sånt ! hann oxå rykta och mysa med henne en långstund <33
När han var klar så borstade jag av henne lite snabbt , så sadlade jag , tränsade och allt sånt (:

Red på Grusvägen ca 45 min (: och de gick jätte bra ! Var lugn och fin (yy eller ja helt lugn kan hon ju aldrig vara xd men hon var nte alls svår att hålla och hetsade nte så mkt :D Passade på att rida lite öppna .. gillar att göra det på grusvägar ! speciellt med flex imed att han saknade lite framåtbjudning på ridbanan :) och de gick super !
Så känner mig redo för ett lyckat dressyrpass imorgon ? kan ju alltid hoppas :)

Ne, nu ska jag plugga Kemi så hörs :* 



förresten .. imorgon är de ju min födelsedag :D:D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0