:)

Idag red jag på gräset och de gick super :) verkligen , tränade halter mm.. skrittade först och gjord halter regelbundet och de gick bra fast slängde lite med huvet sen så travade jag samma sak och de gick oxå bra till en början ;p men sen tröttnade hon och ställde sig lite smått när jag skulle göra halter xd haha.. men sa till henne  och tillslut så gick de bra! så slutade där och galopperad bara ca 1 varv :) sen så skrittade jag av och de blev ungefär 60 min (yy

Annars så går de framåt :D hon går finare för varje dag tkr jag <3 Imorgon blir de markarbete igen och sedan  så ska nog isabelle rida ut på söndag ! men skriver mer ikväll / imorgon ? :* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0