:D

Träningen gick supeer ;D eller ja.. hon tyckte det var välldigt stor skillnad sen förra gången och att hon nte alls trodde de skulle gå så snabbt , sen så gick Silvia jätte fint oxå (: blev lix.. nte bara ngr korta sekunder som de blev perfekt utan varv (yy så med henne ska vi bara fortsätta träna i alla gångarter , halter, att hålla kontakten och försöka få henne vara rakstäld så mycket som möjligt en så länge ;p
Med mig så var sitsen bra sa hon iallfall och att jag red bra fast att jag låser min hand fast vid sadlen och då flyter armbågen ut lite på den sidan + att jag spänner mig i armen och att jag måste se till att hålla kontakten på yttertyglen ! men bara jag slappnade av i armen och lät armbogen ligga närmare sidan så kom att till plats (: de med kontakten på yttertyglen har jag hört många gånger och är bara ett slarvfel (A) så de är så de ligger till !
Nästa tisdag är de isabelles tur, men imorgon hade jag nog tänkt rida på gräset ellr P & G (yy

föörresten så kommer bilder imon (YY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0