Plaaneer till hösten :)

Hejj :)
tänkte att de kankse skulle vara kul att veta hur jag ligger till med Silvia och planerna till hösten? Har inget bättre för mig just nu så vrf nte? ;p
Hon har iallfall blivit en  ängel i dressyren :D en helt annan häst känns det som... och inget alls hets i galoppen eller så! så riktigt nöjd med henne där för tillfälligt. förutom att halterna behöver lite extra träning, blir ofta att hon står bra i 1 sek sen börjar hon slänga med huvudet och gå runt på stället xd Men har tränat in ett LC:2 program i huvudet på mig så ska jag rida det någon dag nu i veckan och se hur hon klarar det, om det går jätte bra kanske jag testar ett LB:1 program oxå sen (yy HAde kanske tänkt starta henne oxå om det går jätte bra? vem vet ? :D
Sen i hoppningen går de väll okej (: Hon är ju nte alls lika dragig men behövs mkt lydnad på bommar och studsar och sånt så hon stannar upp sig själv och hoppar nte bara på farten. SEn så hade vi nog tänkt börja så smått att tävla henne.  Men känner på mig att de blir en tuff höst & vinter , lix.. går till 3 sen stallet, rida silvia, rida Storbell?lillbell?Eboney? och deras 3 åringar, sen dansen oxå? Men kanske får offra dansen? :/ ja.. får tänka på de sen (:
bjuder på 2 bilder sen förra hoppträningen ;)  

Nu ska jag var lite social (y
Hejdååå;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0