Hoppning :)

Hejj alla :D
Idag så gick jag upp vid typ 7 sen stallet, mocka & ifxa mat och sånt.. ryckta sedan ca 45 min dressyr på min lilla ängel :D riktigt bra, söker sig jäätte mkt neråt och som i detta fallet är grymt, för bygger ju på överlinjen då. Red igenom LC:2 program och de gick bra (yy måste träna tempoväxlingar så hon håller formen mellan skritt-trav, trav-galopp och tvärtom!
Sen vart de Hoppning på Bell bizazz :D gick jätte bra förutom att jag fick hhoppa i en dressyr sadel xd och att hon nte har så bra kondition pga vila, så var lite slängit här och där och mkt drivande. Men verkligen en super hopphäst och hoppar så runda och fina språng. hoppar välldigt högt över oxå (yy
& imon blir de hoppning på Silvia :D
jaja.. kollar film så puuss <3
bell bizazz <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0